czerwiec, 2022

07cze(cze 7)17:0028(cze 28)19:00Planszówkowe wtorki17:00 - 19:00 (28) Tadeusza Kościuszki 14, 81-704 Sopot

Planszówkowe wtorki, każdy wtorek czerwca, godzina 17:00, Sopoteka

Szczegóły

Miesiąc z wydawnictwe Galakta
Dzięki uprzejmości wydawnictwa Galakta na stołach sopotecznych w czerwcu wylądują ich największe hity! „Planszówkowe Wtorki” – przeznaczone są dla entuzjastów gier planszowych, którzy w sympatycznej atmosferze chcą sprawdzić swoje umiejętności i miło spędzić czas. Zapraszamy. Wszystkie ze spotkań odbędą się o godzinie 17:00 w Sopotece, Kościuszki 14. Na spotkania obowiązują zapisy. Przez Facebook bądź email.
7, 14, 21, 28.06
7.06 The Thing i The Shadow Planet
The Thing: Gra planszowa przeniesie Was do wydarzeń znanych z kultowego filmu wyreżyserowanego w 1982 r. przez mistrza kina grozy, Johna Carpentera. Gra skupia się na umiejętnościach naśladowania i asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Prawdziwym celem Obcego jest ucieczka z bazy i rozprzestrzenienie się po naszej planecie.
Gra od 14 lat, Do 8 osób
The Shadow Planet (Gra planszowa) to gra S-F w klimacie horroru, łącząca w sobie ideę ukrytych tożsamości z rewolucyjnym podejściem do mechaniki budowania talii. Wylosuj swój tajny cel i wykorzystaj sześć różnych postaci, aby go osiągnąć. Oszukuj rywali i kontroluj przebieg gry poprzez sprytne zarządzanie różnymi taliami. Podróżuj pomiędzy lokacjami na planecie, aby zdobyć potężne karty lub użyć specjalnych zdolności, lecz pamiętaj, że przyniosą one korzyści również twoim przeciwnikom – w końcu mogą sięgnąć po te same talie, jakie starasz się modyfikować!
Gra od 13 lat. Od 3 do 5 graczy
14.06 Tidal blades i Pademic
W Tidal Blades: Obrońcy rafy każdy gracz wciela się w młodego bohatera walczącego o tytuł Tidal Blade. Turniej trwa 5 dni i nocy. Gromadząc potrzebne zasoby i realizując wyzwania możesz maksymalnie wykorzystać możliwości swojego Bohatera i awansować w szeregach zawodników
Od lat 14, do 4 osób
Pandemic
Choroby rozprzestrzeniają się przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii, na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.
Gra kooperacyjne od 14 lat, do 4 osób
21.06 Małe epickie podziemia oraz Wojna Szeptów
W Małych epickich podziemiach gracze wcielają się w grupę bohaterskich śmiałków, odkrywających straszliwe podziemia w poszukiwaniu ich Bossa. Za każdym rogiem, w każdym kolejnym pomieszczeniu na bohaterów czyhają gobliny, potworni sługusi i groźne pułapki.
Od lat 14, na 4 osoby
Wojna Szeptów
To oparta na strategicznym działaniu, ukrytych celach i zmiennej lojalności rywalizacyjna gra planszowa dla od 2 do 4 graczy. Pięć potężnych imperiów toczy wojnę o władzę nad światem, jednak gracze nie wcielą się we władcę żadnego z nich. Zamiast tego poprowadzą jedną z tajnych organizacji stawiających na zwycięzcę, manipulując tokiem działań wojennych
Od lat 10, do 4 graczy
28.06 Wyspa dinozuaurów i Wysokie Napięcie
W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności!
Od 8 lat, do 4 osób
Wysokie Napięcie
W trakcie gry licytuje się elektrownie (np. atomowe, wiatrowe, itp.), których następnie używa się do podłączania miast do swojej sieci energetycznej. Niektóre rodzaje elektrowni wymagają specyficznych surowców (np. węgla, uranu), których ceny i dostępność zmienia się dynamicznie na rynku.
Zwycięzcą zostaje osoba, która podłączyła do swojej sieci i zaopatruje w energię największą liczbę miast.
Gra została laureatem nagrody Gra Roku 2007 – tym samym została uznana za najlepszy tytuł wydany w naszym kraju w 2007 roku.
Od 12 lat, liczba graczy od 2 do 6

Przejdź do góry